استاندارد سئو چیست

کلید واژه: استاندارد سئو چیست – هزینه سئو – سئو چیست

پشتیبانی: 88852377-021

استاندارد سئو چیست

کلید واژه: استاندارد سئو چیست – هزینه سئو – سئو چیست

سئو یکی از آیتم های مهم و حیاتی برای سایت هایی که با هدف تجاری شدن در فعالیت هر سایتی می تواند بسیار مهم باشد، همچنین باید با نگاه بلند مدت در دستور کار قرار گیرد. که این تکنیک در نوینک به صورت جدی و با سرمایه گذاری هدفمند در حال پایه گذاری به صورت حرفه ای می باشد.

استاندارد سئو چیست - هزینه سئو - سئو چیست
استاندارد سئو چیست – هزینه سئو – سئو چیست

در این مقاله قصد داریم که درباره استاندارد سئو، انواع سئو و هزینه های سئو سایت صحبت کنیم. آموزش های این مطلب به صورت اصول استاندارد سئو سایت گفته می شود و شما را با کار هایی که باید انجام بدهید آشنا می کند.

آشنایی با انواع روش های سئو

سئو به دو روش کلی انجام می شود

روش اول: که روش مد نظر ما است روش white hat seo می باشد که معروف به سئو کلاه سفید است.

روش دوم: روش black hat seo که ما اصلا پیشنهاد نمی کنیم.

در این روش از شیوه های نادرست استفاده می شود که ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به سایت ما بزند و گوگل سایت ما را از دسترس خارج کند.

در روش سئو کلاه سفید باید صبر بسیار بالایی داشته باشیم تا موفقیت خوبی را کسب کنیم. آشنایی با انواع الگوریتم سئو گوگل برای برنامه نویسان وب یکی از راه های گرفتن نتیجه مطلوب استاندارد سئو سایت است.

مفهوم کلی سئو

مفهوم کلی سئو به این معنا است که باید از یک المان هایی استفاده کنید که سایت تان را بهینه کند و بتواند برای بسیاری از کاربران مفید واقع شود. حال از این المان ها می توان به کلمات کلیدی و بک لینک های سایت و… اشاره کرد.

تا حد امکان سعی نمایید خودتان سایت تان را سئو کنید تا از پنالتی شدن سایت تان جلو گیری شود. در زمینه  سئو محتوا پادشاه است. پس سعی کنید به محتوای سایت بیشتر بپردازید.

گام اول: انتخاب کلمات کلیدی مناسب

در گام اول سعی کنید از کلمات کلیدی متناسب با محتوای خود استفاده کنید مثلا اگر سایت شما در زمینه ی آموزش طراحی سایت نوشته شده است کلمه ی کلیدی را طراحی سایت استفاده نکنید.

زیرا شما در محتوای خود آموزش طراحی سایت را ارائه می دهید نه خود طراحی سایت را و کاربر به محض این که وارد سایت شما بشود از سایت شما خارج می گردد و نرخ پرش سایت شما بالا می رود. نرخ پرش سایت یعنی اینکه کاربر به محض ورود به سایت ، از سایت خارج می شود . هر چه نرخ پرش سایت بالاتر باشد به ضرر سایت تمام خواهد شد.

اگه می خواهید از کلمات کلیدی خوب استفاده کنید کلمات کلیدی را آنالیز کنید تا بفهمید چه کلمات کلید بازدید بیشتری دارند و چه کلمات کلیدی کمتر و کلمات کلیدی را برای خود لیست کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای آنالیز کلمات کلیدی می توانید از ابزاری که خود گوگل ارائه کرده است استفاده کنید با نام google keyword planner این ابزار می تواند کمک های بسیار مفیدی به شما ارائه کند. کلمات کلیدی یکی از رکن های مهم محتوا هستند پس می بایست آن را جدی بگیرید.

استاندارد سئو چیست
استاندارد سئو چیست

گام دوم: تاثیر بک لینک ها در استاندارد سئو سایت و شرایط ایجاد بک لینک

در گام دوم سعی کنید بک لینک های قوی برای سایت خود در نظر بگیرید که حتما ویژگی هایی زیر را داشته باشند تا گوگل سایت شما را پنالتی نکند.

  • لینکی را که ایجاد می کنید حتما به صورت متنی باشد.
  • در متنی که لینک شما در آن قرار دارد حتما از کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود استفاده کنید.
  • در وب سایت هایی لینک ایجاد کنید که مرتبط با زمینه ی کاری سایت شما هستند.
  • حتما به غیر اسپم بودن سایت توجه داشته باشید تا در نتایج گوگل سایت شما بالاتر باشد.
  • ارزش لینک داخل محتوا بیشتر از فوتر و سایدبار است.
  • از سایت پذیرنده درخواست کنید تا لینک شما را در داخل محتوای خود قرار بدهد.
  • تعداد لینک های خارجی را به مرور زمان افزایش دهید.
  • بک لینک یکی از عوامل بسیار مهم برای بهبود اساندارد سئو.
  • سایت است اما می تواند یک لبه ی تیغ برای سایت باشد.

در گام سوم : سایت شما باید از لحاظ کد نویسی ساختار مناسبی را دارا باشد.

برای مثال کد های Css سایت را فشرده کنید تا سایت کم حجم شود و فایل های javascript اضافی را حذف کنید و از تصاویر کم حجم در سایت استفاده کنید تا سرعت بارگذاری سایت بیشتر شود.

یکی از مواردی که شما باید هنگام خرید قالب رعایت کنید این است که سرعت بارگذاری قالب بالا باشد زیرا یکی از المان های مهم مد نظر گوگل سرعت بارگذاری سایت می باشد.

کلید واژه: استاندارد سئو چیست – هزینه سئو – سئو چیست

گام چهارم: ریسپانسیو بودن سایت

در گام بعدی قالب سایت شما ریسپانسیو باشد تا در همه اندازه ها واکنش گرا باشد. تا تمامی کاربرانی که از موبایل و تبلت و… استفاده می کنند سایت شما را به خوبی و بدون هیچ مشکلی تماشا کنند.

این سایت خطا های کد نویسی قالب سایت شما را نمایش می دهد.

شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در سئو سایت

در این گام امر بسیار مهم راه اندازی شبکه های اجتماعی برای سایت می باشد مانند:

  • اینستاگرام
  • فیسبوک
  • گوگل پلاس
  • توئیتر
  • تلگرام

در بین شبکه های اجتماعی اولویت خودتان را بر روی گوگل پلاس بگذارید.

زیرا گوگل پلاس به سرور های خود گوگل متصل است و موتور های جستوجوی گوگل بهتر می توانند سایت شما را از لحاظ فعالیت در شبکه های اجتماعی بررسی کنند.

فیسبوک و توئتر هم بسیار مهم هستند، سعی کنید حد الامکان از تمامی این شبکه های اجتماعی بهره ببرید. تا یک راه تبلیغاتی مناسب برای سایت خودتان داشته باشید و هم این که سئو سایت خودتان را بالا برده باشید.

به نکات زیر در مورد استاندارد سئو سایت توجه کنید.

سعی کنید ارسال محتوای شما دارای یک ریتم خاص باشد مثلا امروز محتوا را ارسال کنید و فردا هیچ محتوایی را ارسال نکنید سعی کنید زمان های مشخصی را برای ارسال محتوا قرار دهید.

  • همواره یک ریتم خاصی را به ارسال محتوا اختصاص بدهید.
  • از ابزار های انالیز سئو بهره ببرید.
  • داخل محتوا از عکس های مرتبط استفاده کنید.
  • کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می کنید تاثیر بسزایی دارد زیرا می تواند سبب بازگشت دوباره ی آن کاربر در زمانی دیگر باشد و کاری کند که کاربران به سایت شما اعتماد کنند.
  • نظرات در زیر پست ها تاثیری ندارند. منظور از موثر نیستند این است که اگر پستی نظرات زیادی را داشته باشد، به این معنی نیست که گوگل آن را در نتایج بالاتر نشان خواهد داد. بلکه این کمک می کند که از راه های غیر مستقیم، به بهینه سازی سایت کمک شود و اعتبار بیشتری برای صفحه جمع شود.

انواع سئو سایت

امروزه اکثر دارندگان وب سایت، از ضرورت سئو سایت خود برای گوگل و سایر موتور های جستجو مطلع شده اند و بیشتر افرادی که به نوعی دارای یک بیزینس مرتبط با فروش هستند، به دنبال یافتن راه های مختلف برای انجام این کار می باشند. از آن جایی که اغلب می خواهند راه میانبری را بیابند که زودتر به نتیجه برسند، امکان دارد که از روش های نا مناسب استفاده کنند و پس از مدتی متوجه شوند که به سایت خود آسیب های جدی وارد کرده اند.

کلید واژه: استاندارد سئو چیست – هزینه سئو – سئو چیست

لازمه ی بهینه سازی و سئو سایت پذیرش این مطلب است که برای ارتقا وضعیت و افزایش رتبه، کاملا نیاز به زمان کافی می باشد و معمولا روش هایی که در مدت زمان کوتاهی به نتیجه می رسند، دارای اثر ماندگار نیستند. ضمن اینکه seo دارای مراحل مختلفی است که تنها یک شخص سئو کار حرفه ای که دارای تخصص، دانش و تجربه ی کافی در این خصوص باشد، می تواند پروژه را به موفقیت برساند.

استاندارد سئو چیست
استاندارد سئو چیست

به همین دلیل تاکید می کنیم که اگر واقعا می خواهید از بهینه سازی و سئو سایت خود در جهت افزایش سود آوری کسب و کارتان نتیجه ی ایده آل را کسب کنید، پروژه را به اشخاص و یا شرکت های معتبر در این خصوص بسپارید. تسلط به پیاده سازی و به کار گیری انواع سئو، یکی از فاکتورهای لازم برای حرفه ای بودن در این زمینه است.

اهمیت کلمات کلیدی در سئو سایت

یکی از مهم ترین فاکتورها که در واقع یک پیش زمینه ی ضروری برای آغاز چنین پروژه هایی می باشد، تعیین و تشخیص کلمات کلیدی مرتبط با یک کسب و کار است. منظور از کلمات کلیدی آن دسته از کلمه ها یا عبارات کوتاهی هستند که امکان دارد کاربر اینترنتی در موتور های جستجو مثل google سرچ کند و به سایت شما دسترسی پیدا کند.

کلمات کلیدی

مهم ترین کلماتی هستند که گویای خدمات یا محصولاتی باشند که شما به مشتریان خود ارائه می دهید. یک سئو کار حرفه ای باید توانایی تشخیص و استخراج و سپس بررسی و آنالیز کلمات کلیدی مرتبط با یک بیزینس را داشته باشد و بداند که در این برهه ی زمانی میزان رقابت این کلمات چگونه است. از جایی که هدف اصلی انجام دادن سئو سایت، در جهت بهبود وضعیت یک سایت برای کسب رتبه های برتر در موتور جستجو گر گوگل می باشد.

تعیین دقیق کلمات کلیدی باعث می شود تا بتوان مطابق با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده، پروژه ی بهینه سازی و سئو سایت را آغاز کرد و ادامه داد. در ادامه به طور خلاصه به بیان موارد مرتبط با انواع سئو خواهیم پرداخت که امیدواریم برای شما، همراهان همیشگی هنرکده دیجیتال پشتیبان وب سودمند واقع شود.

کلید واژه: استاندارد سئو چیست – هزینه سئو – سئو چیست

سئو داخلی

مجموعه ی تکنیک ها و روش هایی که موجب بهینه نمودن پارامترهای مختلف در درون صفحات وب می شوند، در دسته ی seo داخلی قرار می گیرند. این پارامترها به طور مستقیم در ارتباط با طراحی قالب و همچنین ساختار و کد نویسی هر صفحه هستند و فعالیت عمده، کلیدی و اصلی در پروژه های بهینه سازی، مرتبط با سئو سایت می باشد. در این مرحله موارد زیر بررسی خواهند شد.

  • طراحی قالب
  • عدم استفاده از Inline css
  • بررسی استاندارد بودن url و نحوه ی آدرس دهی صفحات وب
  • بهینه بودن محتوا
  • استاندارد بود میزان استفاده از کلمات کلیدی در محتوای هر صفحه
  • بهینه نمودن title صفحات داخلی و صفحه ی اصلی
  • بررسی متا تگ های استفاده شده
  • استاندارد سازی لینک های داخلی
  • بهینه سازی تصاویر و …

سئو خارجی

ای مرحله در صورتی که به خوبی بر روی یک سایت انجام شده باشد، می تواند تکمیل کننده ی فرایند بهینه سازی و سئو سایت باشد. روش های استفاده شده در این مرحله به استاندارد سازی پارامترهای بیرونی یک سایت می پردازد که به طور مستقیم بر وضعیت seo تاثیر می گذارند، لذا باید با دقت و به دور از اشتباهات انجام شوند تا نتایج مثبتی داشته باشند.

سئو خارجی باید به صورت هماهنگ و در راستای سئو داخلی انجام شود تا بتواند نقش مکمل را داشته باشد. به طور کلی برخی از شیوه هایی که از قدیم برای سئو سایت off page مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از:

  • دریافت لینک های معتبر از وب سایت های ارزشمند و مرتبط با موضوع سایت
  • فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی مثل توییتر، فیسبوک، اینستاگرام، گوگل پلاس، لینکدین و…
  • به اشتراک گذاری مطالب و مقالات سودمند سایت با کاربران اینترنتی

سئو کلاه سفید

یک اصطلاح کلی برای این که بتوان استاندارد بودن و اصولی بودن اقدامات انجام گرفته بر روی یک سایت را بیان کرد، سئو کلاه سفید می باشد و به این معناست که برای بهینه سازی صفحات وب از روش های ممنوعه استفاده نشده و تخلفی انجام نشده است و کاملا مطابق با استاندارد های موتور جستجوگر گوگل می باشند.

در صورتی که از روش های مناسب برای سئو سایت و محتوای غیر تکراری و ارزشمند استفاده شود، اثرات مثبت این کار پس از مدتی مشخص می گردد و با مشاهده ی پیشرفت، شما متوجه خواهید شد که سایتتان مورد توجه گوگل قرار گرفته است. پیش فرض بهینه سازی وب سایت استفاده از روش های معقولی است که در دسته ی سئو کلاه سفید قرار می گیرند.

سئو کلاه سیاه

برخی از روش ها نیز هستند که در مدت زمان کوتاهی منجر به پیشرفت رتبه ی سایت شما در نزد google می شوند، اما اغلب این روش ها توسط گوگل شناسایی و منسوخ شده اند و کمتر کسی است که ریسک استفاده از شیوه هایی که به نام سئو کلاه سیاه معروف هستند را بپذیرد، زیرا به طور قطع تخلف محسوب شده و امکان اسپم و پنالایز شدن سایت شما وجود دارد.

ویژگی های یک سئو کار حرفه ای و خوب

  1. بسیار دقیق به بررسی کلمات کلیدی شما با بررسی رقبا می پردازد
  2. به شما قول یک ماهه آمدن به صفحه اول گوگل را نمی دهد چون فرایند بالا آوردن سایت در گوگل یک فرایند زمان بر است.
  3. بر تمامی ابزار های سئو تسلط دارد و برای حل مشکلات سئو راه حل های حرفه ای و تخصصی دارد.
  4. بسیار به روز است و الگوریتم های روز گوگل را به خوبی می داند و بر روی سایت شما پیاده می کند.
  5. برای سایت شما دلسوزانه زمان می گذارد و خیلی ریز بینانه سایت را رصد می کند.
  6. با این که اکثر سئو کارها، کار محتوا نویسی را انجام نم یدهند، اما یک سئو کار خوب باید بر نوشتن محتوای سئو بیس مسلط باشد، و بتواند محتوا نویس را راهنمایی کند و محتوای سایت شما را بررسی و ادیت کند.
  7. سئو کار متخصص و حرفه ای به ابزارهایی که رفتار کاربران را بررسی می کند تسلط دارند چون صرفا هدایت کاربر به سایت مهم نیست و این کاربران باید به مشتری تبدیل شوند و از خدمات سایت شما استفاده کنند و این میسر نیس مگر با بررسی رفتار آن ها در ورودشان به سایت با استفاده از ابزار هایی مانند گوگل انالیتیکس.
  8. تمام کارهای سئو بیس سایت شما را انجام می دهد و هیچ ایرادی در سایت شما از نظر سئو بیس بودن باقی نمی ماند. ویژگی های مانند داشتن هدینگ (h1,h2,h3,…)، تایتل و دیسکریپشن(title & description)، متن جایگزین برای تصاویر(alt)، تایتل برای لینک(link title) و ویژگی های دیگه ای مثل بهینه بودن سرعت سایت، کم حجم کردن فایل های سی اس اس و جی اس (minify css&js).
  9. یک سئو کار خوب شما را برای هزینه کردن در راه های تبلیغاتی به خوبی راهنمایی می کند مثلا استفاده از رپورتاژ، بک لینک کار کردن روی شبکه های اجتماعی (social media) مانند فیسبوک اینستاگرام و توییتر که برای گوگل اهمیت ویژه ای دارند.
  10. سئو کار حرفه ای باید باعث شود ترافیک سایت شما بالا رود و کاربران و در انتها مشتریان زیادی برای خدمات یا محصولات شما فراهم بشوند.

این 10 ویژگی از ویژگی های اصلی و مهم یک سئو کار خوب و حرفه ای و متخصص است. ویژگی های زیاد دیگر نیز وجود دارند.

کلید واژه: استاندارد سئو چیست – هزینه سئو – سئو چیست

هزینه سئو برای یک وب ‌سایت

سئو یا همان Search Engine Optimization راهکاری است که باعث بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو می‌شود. در محیط آنلاین رقابتی امروز، هر وب‌ سایتی نیاز به بهبود جایگاه وب سایت خود در موتورهای جستجو دارد. اگر تنها به طراحی وب ‌سایتی کاربردی و ثبت یک نام مناسب برای تجارت آنلاین خود اکتفا کرده‌اید، خیلی زود از دایره رقابت با حرفه‌ای‌ها خارج می‌شوید.

استاندارد سئو چیست
استاندارد سئو چیست

چون رقبای شما علاوه بر تمرکز بر روی “هاست” مناسب، طراحی جذاب وب ‌سایت، نام دامنه کوتاه و متناسب با تجارت آنلاین، برای سئو سایت نیز هزینه کرده‌اند. پس برای رسیدن به بازدیدکننده‌های بیشتر و در نتیجه رشد کسب ‌و‌ کار خود در دنیای دیجیتال، سئو سایت را فراموش نکنید.

همان طور که طی سال‌های اخیر در دنیای بزرگ اینترنت شاهد هستیم، با افزایش روز‌ به ‌روز تجارت آنلاین همگام با کسب ‌و ‌کارهای سنتی، رقابت برای بودن در ۵ لینک اول موتورهای جستجو و از همه مهم تر گوگل بین وب سایت ‌ها تنگاتنگ شده است. آمار سال‌ های اخیر در بین کاربران موتورهای جستجو نشان می‌دهد که اغلب جستجو ‌گران پس از مشاهده نتیجه جستجو بر روی ۵ لینک اول کلیک خواهند کرد و عملا نتایج صفحات دوم و سوم و بعدتر، مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

پس اگر در صفحه اول گوگل و در بین این ۵ لیست ابتدایی قرار ندارید، از رقبای خود بسیار عقب هستید و برای پیشی گرفتن و بهتر دیده‌ شدن باید سعی در بهبود جایگاه وب ‌سایت خود، نمایید. سئو به عنوان یکی از همین راهکارهای اصولی، به‌ صورت طبیعی و به ‌مرور زمان منجر به رشد محل قرارگیری وب سایت در نتیجه جستجوی کاربران خواهد شد.

قیمت خدمات سئو چقدر است

سئو به عنوان یک خدمت در کنار خدمات دیگر یک وب سایت اعم از هزینه هاست، ثبت دامنه، گواهی‌ نامه SSL، تبلیغ در گوگل و… تعرفه منحصر به خود را دارد.
محاسبه هزینه خدمات سئو سایت، با بررسی اقداماتی که بر روی سایت انجام خواهد شد، به‌ دست می‌آید. توجه داشته باشید که یک تیم حرفه ‌ای برای انجام اقدامات لازم در راستای بهبود سئو سایت پس از بررسی جایگاه فعلی، کلمات کلیدی دلخواه، سئو Off-Page و On-Page و… به نتایج درستی از هزینه ‌های سئو، خواهد رسید.

همچنین سئو در طولانی مدت نتیجه خواهد داد و اغلب هزینه آن ‌را به صورت ماهانه تخمین می‌زنند. همچنین اگر مجموعه ‌ای در لحظه و بدون بررسی وب سایت، هزینه انجام سئو را به صورت عددی از پیش تعیین شده به شما اعلام کرد، از نظر منطقی اشتباه است. اگر کسی یا مجموعه‌ای قبل از بررسی سایت و بدون هیچ تحقیق میدانی برای سئو یک عدد مشخص داشته باشد، می‌بایست در صحت و صداقت گفته‌ های آن شک کرد. قطعا این قیمت توسط یک تیم متخصص، بررسی و تخمین زده نشده است و نمی‌توان به آن، اعتماد کرد.

هزینه سئو

در حالت کلی قیمت سئو و بهینه سازی به موارد زیر وابسته است:

  • میزان رقابت در بین کلمات کلیدی مطرح شده
  • عمر سایت و مدت زمان ثبت دامنه
  • وضعیت و میزان فعالیت رقبا در محیط آنلاین
  • مقدار محتوای اختصاصی و مرتبط با خدمت و محصولات ارائه شده و همچنین کیفیت آن ها
  • وضعیت و جایگاه فعلی سایت در مقایسه با سایت رقبا
  • تعداد کلمات کلیدی مرتبط جهت بهبود سئو
  • مشاوره، تیم حرفه ای ودر نهایت پشتیبانی

عوامل موثر در هزینه سئو سایت

هفت مولفه ‌ی تاثیرگذار در یک پروژه سئو

۱- هزینه “هاست” با کیفیت

بدون قطعی و همواره در دسترس تهیه یک هاست مناسب با زمینه کاری وب سایت که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با توجه به پایداری و عدم قطعی، می‌تواند در سئو، موثر باشد. چنانچه طراحی سایت با CMS وردپرس انجام شده است، پیشنهاد می شود از هاست خوب استفاده شود. لذا هزینه هاست با توجه به نوع خدمات شرکت سرویس ‌دهنده میزبانی، متفاوت خواهد بود و بخشی از هزینه های سئو را تشکیل می‌دهد.

۲- محتوای مناسب با حیطه فعالیت سایت.

مقالات بلاگ یکی از موارد بسیار مهم در پروسه سئو، تهیه محتوا و به ‌روز رسانی مرتب اطلاعات سایت است. طی الگوریتم‌ های گوگل در نشان دادن وب سایت‌ ها در نتیجه جستجوی کاربران، اگر عنوان مطالب شما جذاب باشد، مخاطب تصیم می‌گیرد روی آن کلیک کند. عنوان مقالات و محتوای مندرج در سایت به همین دلیل اهمیت دارد. زیرا هر چه عنوان مطالب شما جذاب ‌تر و کار آمدتر باشد، مخاطبان بیشتری روی آن کلیک می‌کنند و در نتیجه نرخ کلیک بالاتر می‌رود. پس برای ایجاد محتوای جذاب در صفحات اصلی سایت و مقالات مندرج در وبلاگ، باید هزینه کرد.

۳- هزینه رپورتاژ آگهی

ثبت آگهی تبلیغاتی در وب سایت‌ ‌های پربازدید و مرتبط با زمینه ‌کاری وب ‌سایت، یکی دیگر از اجزای تعیین کننده هزینه سئو سایت‌ محسوب می‌شود. درج رپوتاژ آگهی در این دسته وب سایت ‌های خبری و پربازدید، منجر به ورود ترافیک کاربران به سمت سایت خواهد شد.

کلید واژه: استاندارد سئو چیست – هزینه سئو – سئو چیست

۴- خرید بک لینک از سایت‌های معتبر

شما باید اعتبار تجارت آنلاین خود را بالا ببرید. گوگل باید با ورود ترافیک از طریق سایت ‌های معتبر به سایت شما، تشخیص بدهد که مطالب شما نزد مخاطبان محبوب است. سپس به مروز زمان مطالب وب سایت محبوب و پربازدید را در نتایج جستجوی کاربران و در صفحه اول، نمایش خواهد داد.

۵- هزینه ساخت تیزر و محتوا برای سوشال

شبکه‌های اجتماعی در عصر جدید، تبلیغ ‌کننده‌ های پربازدید و جذابی هستند که می ‌توانند به بهبود جایگاه وب سایت کمک شایانی کنند. صرف هزینه برای ساخت تیزر های تبلیغاتی متفاوت و درج آن ها در شبکه‌ های اجتماعی که آمار بازدید کنندگان آن در حال رشد است، می‌تواند در افزایش ترافیک سایت و در نتیجه ارتقای رتبه سایت موثر باشد.

۶- هزینه برندینگ

برای این که یک جایگاه مناسب در موتور های جستجو داشته باشید از ابتدا برای نام برند خود سرمایه ‌گذاری کنید. یک برند موفق می‌تواند در جذب کاربران بیشتر به سمت وب سایت موثر باشد. برای انتخاب نام برند می‌توانید با مشاوران متخصص در این زمینه در ارتباط باشید و از خلاقیت آنها در این زمینه بهره بگیرید. در نتیجه هزینه برندینگ در رشد سئو سایت، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

۷- دستمزد نیروی انسانی

تمامی اقداماتی که از ابتدا اعلام شد اعم از سئو Off-Page و On-Page توسط متخصصین و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، انجام می‌شود. هزینه آخر در سئو دستمزد این افراد است که در یک پروژه سئو به صورت مداوم و دوره‌ای بررسی‌های لازم بر روی کلمات کلیدی، جایگاه وب سایت طی زمان‌های متفاوت، گزارشات سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکیس و… را انجام می‌دهند.

سئو استاندارد در نوینک

نکاتی که در این قسمت به آن اشاره کردیم از نکات ارزشمند در بحث سئو برای سایت های تجاری و بزرگ می باشد که دارای ارزش بالا است اما همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم برای داشتن یک سئو استاندارد “کلاه سفید” زمان و نیروی کار بالا و به طبق آن هزینه نگه دارای بالایی را می طلبد و نکته مهم تر استمرار و پایداری برای سئو خوب است که سختی آن را چند برابر می کند.

ما در نوینک علاوه بر رعایت تمامی نکاتی در یک سایت حرفه ای و بین المللی نیاز به انجام آن است متخصان آن را در نظر گرفته ایم که یکی از این تکنیک ها سئو استاندارد و حرفه ای است.

شما با عضویت در نوینک علاوه بر دارا بودن تمامی خدمات یک سایت حرفه ای بدون پرداخت هزینه ای اضافی می توانید از امکانات یاد شده در سایت به ویژه امکانات سئو نیز بهره مند شوید.

نوینک به زودی در کلاس جهانی”

کلید واژه: استاندارد سئو چیست – هزینه سئو – سئو چیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با سلام

به نوینک خوش آمدید خداوند را شاکریم که توانسته ایم رویای خود را به سرانجام رسانده و با راه اندازی مجموعه بزرگ نوینک  محیطی زیبا جهت رونق بخشیدن به مشاغلی که در حوزه ی زیبایی و بهداشتی راه در حال فعالیت هستند ساخته ایم.
ما با راه اندازی سایت و اپلیکیشن های نوینک تمامی خدمات و فعالیت های شما را به صورت دیجیتال مارکتینگ در دسته بندی به صورت مستقل ثبت خواهیم کرد، از این پس با نوینکی شدن خدماتتون به صورت کامل از خدمات دیجیتال جهت رونق بخشیدن به کسب و کارتان از تمامی خدمات نوینک استفاده نمایید.

شگفتی های جدید در راه است…

[ratings]

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری نوینک می باشد و هرگونه کپی برداری بدون اعلام سایت نوینک پیگرد قانونی دارد.